Harmonogram rekrutacji 2021/2022

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym
na rok szkoły 2021/2022
Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022, dla których organem prowadzącym jest Miasto Puławy określony został Zarządzeniem Nr A/15/21 Prezydenta Miasta Puławy z dnia 21 stycznia 2021 r.
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
1. |
Złożenie wniosku o przyjęcie dziecka do klasy I szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
od 1 do 26 marca 2021 r. |
od 31 maja do 14 czerwca 2021 r. |
2. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
od 29 marca do 8 kwietnia 2021 r. |
od 15 do 17 czerwca 2021 r. |
3. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. |
9 kwietnia 2021 r. |
18 czerwca 2021 r. |
4. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w formie pisemnego oświadczenia. |
od 12 do 23 kwietnia 2021 r. |
od 21 do 25 czerwca 2021 r. |
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
26 kwietnia 2021 r. |
28 czerwca 2021 r. |
6. |
Procedura odwoławcza: 1) W terminie 7 dni od dnia opublikowania listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych, rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. 2) W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia, rodzic może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. |
od 27 kwietnia 2021 r. |
od 29 czerwca 2021 r. |