OGŁASZAMY KONKURS NA LOGO MAŁEGO SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

logo.png

Zapraszamy wszystkich uczniów z klas I-III do udziału w konkursie na Logo Małego Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Puławach.

REGULAMIN KONKURSU

  1. Organizatorem konkursu na projekt LOGO są Opiekunowie i Rada MSU.
  2. Przedmiotem (zadaniem) konkursu jest zaprojektowanie znaku graficznego (logo) Małego Samorządu Uczniowskiego.
  3. Cele konkursu:
  1. Opracowanie znaku graficznego, który będzie używany jako logo - znak identyfikacji wizualnej we wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych, dokumentacji, stronie szkolnej, itp.
  2. Projekty logo powinny przewidywać możliwość wszechstronnego wykorzystania (na drukach firmowych, wizytówkach, folderach, tablicach, banerach, reklamach, gadżetach, strojach szkolnych, itd.).
  3. Uwagi na punkt powyższy, projekty logo nie mogą naruszać dobrych obyczajów ani praw osób trzecich – w szczególności praw autorskich.

    IV. Warunki uczestnictwa w konkursie:

         Konkurs trwa od 18.11.2023 r. do 19.12.2023 r.

  1. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie z edukacji wczesnoszkolnej, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
  2. Projekty konkursowe powinny być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie.
  3. Każdy uczestnik konkursu ma prawo do złożenia jednego projektu graficznego.
  4. Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
  5. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
  6. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Puławach.
  7. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
  8.  Zgłoszony projekt nie może być uprzednio wykorzystany w żadnym tego typu konkursie ani na stronie internetowej innej szkoły.
  9. Uczestnicy wyrażają zgodę na korzystanie z pracy konkursowej i rozporządzania nią przez Organizatora na wszystkich polach eksploatacji na potrzeby konkursu.
  10. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na wykorzystywanie przez Organizatora autorskich praw osobistych do pracy konkursowej na potrzeby konkursu, w szczególności udzielają pozwolenia na dokonania koniecznych zmian strukturalnych i uzupełnień oraz rozpowszechniania wytworu w takiej postaci.

     V. Wymagania dotyczące prac konkursowych.

  1. Projekt graficzny logo można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
  2. Podczas projektowania logo należy pamiętać przede wszystkim o jego praktyczności i możliwości wszechstronnego zastosowania.
  3. Na formacie A4 należy przedstawić znak mieszczący się w polu 15cmx15cm.
  4. Logo winno charakteryzować się następującymi cechami:
  • być czytelne i łatwe do zapamiętania,
  • być łatwo utożsamiane z Małym Samorządem Uczniowskim Naszej Szkoły,
  • wzbudzać pozytywne emocje,
  • może składać składać się z jednego, bądź dwóch podstawowych elementów: sygnetu (symbolu graficznego), logotypu (graficznie przedstawionej nazwy).
  • nazwa Szkoły w pełnym brzmieniu: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Puławach zostanie „automatycznie” dołączona do logo, dlatego nasi mali twórcy zajmuje się tylko elementami ujętymi w poprzednim punkcie.

     VI. Zgłaszanie prac

  1. Prace należy dostarczyć do Opiekunów MSU (sala nr 201 i 202) do 19 grudnia 2023 roku.
  2. Koperta zgłoszeniowa opatrzona hasłem „Konkurs na logo MSU” powinna zawierać:
  • pracę konkursową w formacie tradycyjnym (papierowym) A4,
  • w przypadku prac wykonanych oryginalnie metodą elektroniczną, należy wykonać wydruk pracy na papierze,
  • czytelnie wypełnioną Kartę zgłoszenia oraz RODO (załącznik nr 1)..
  1. Organizator nie zwraca prac.

     VII. Ocena prac i rozstrzygnięcie konkursu

  1. Zgłoszenia niekompletne lub prace niespełniające powyższych warunków będą dyskwalifikowane.
  2. Prace spełniające wszystkie powyższe warunki będą oceniane według następujących kryteriów:
  • oryginalność i łatwość zapamiętania znaku graficznego,
  • oddanie specyfiki i charakteru MSU
  • atrakcyjność i walory graficzne,
  • czytelność i funkcjonalność.

    3.Oceny prac konkursowych i wyboru najlepszej pracy dokona Komisja Konkursowa.

  1. Przewidziana jest jedna nagroda główna dla zwycięskiego projektu i nagrody pocieszenia dla uczestników konkursu.
  2. Decyzja Komisji jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.

     VIII. Ogłoszenie wyników

  1. Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi 22 grudnia 2023 r.
  2. Informacja o zwycięskim projekcie zostanie podana na stronie internetowej i Facebook Naszej Szkoły.
  3. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia i nazwiska laureata konkursu, a także wszystkich prac konkursowych oraz umieszczenia tych informacji w materiałach reklamowych Organizatora oraz w mediach i Internecie.

Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!

Organizatorzy

Ilona Baran

Monika Maciejewska

Karolina Mucha