OGŁASZAMY KONKURS NA LOGO MAŁEGO SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
Zapraszamy wszystkich uczniów z klas I-III do udziału w konkursie na Logo Małego Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Puławach.
REGULAMIN KONKURSU
- Organizatorem konkursu na projekt LOGO są Opiekunowie i Rada MSU.
- Przedmiotem (zadaniem) konkursu jest zaprojektowanie znaku graficznego (logo) Małego Samorządu Uczniowskiego.
- Cele konkursu:
- Opracowanie znaku graficznego, który będzie używany jako logo - znak identyfikacji wizualnej we wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych, dokumentacji, stronie szkolnej, itp.
- Projekty logo powinny przewidywać możliwość wszechstronnego wykorzystania (na drukach firmowych, wizytówkach, folderach, tablicach, banerach, reklamach, gadżetach, strojach szkolnych, itd.).
- Uwagi na punkt powyższy, projekty logo nie mogą naruszać dobrych obyczajów ani praw osób trzecich – w szczególności praw autorskich.
IV. Warunki uczestnictwa w konkursie:
Konkurs trwa od 18.11.2023 r. do 19.12.2023 r.
- W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie z edukacji wczesnoszkolnej, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
- Projekty konkursowe powinny być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie.
- Każdy uczestnik konkursu ma prawo do złożenia jednego projektu graficznego.
- Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Puławach.
- Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
- Zgłoszony projekt nie może być uprzednio wykorzystany w żadnym tego typu konkursie ani na stronie internetowej innej szkoły.
- Uczestnicy wyrażają zgodę na korzystanie z pracy konkursowej i rozporządzania nią przez Organizatora na wszystkich polach eksploatacji na potrzeby konkursu.
- Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na wykorzystywanie przez Organizatora autorskich praw osobistych do pracy konkursowej na potrzeby konkursu, w szczególności udzielają pozwolenia na dokonania koniecznych zmian strukturalnych i uzupełnień oraz rozpowszechniania wytworu w takiej postaci.
V. Wymagania dotyczące prac konkursowych.
- Projekt graficzny logo można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
- Podczas projektowania logo należy pamiętać przede wszystkim o jego praktyczności i możliwości wszechstronnego zastosowania.
- Na formacie A4 należy przedstawić znak mieszczący się w polu 15cmx15cm.
- Logo winno charakteryzować się następującymi cechami:
- być czytelne i łatwe do zapamiętania,
- być łatwo utożsamiane z Małym Samorządem Uczniowskim Naszej Szkoły,
- wzbudzać pozytywne emocje,
- może składać składać się z jednego, bądź dwóch podstawowych elementów: sygnetu (symbolu graficznego), logotypu (graficznie przedstawionej nazwy).
- nazwa Szkoły w pełnym brzmieniu: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Puławach zostanie „automatycznie” dołączona do logo, dlatego nasi mali twórcy zajmuje się tylko elementami ujętymi w poprzednim punkcie.
VI. Zgłaszanie prac
- Prace należy dostarczyć do Opiekunów MSU (sala nr 201 i 202) do 19 grudnia 2023 roku.
- Koperta zgłoszeniowa opatrzona hasłem „Konkurs na logo MSU” powinna zawierać:
- pracę konkursową w formacie tradycyjnym (papierowym) A4,
- w przypadku prac wykonanych oryginalnie metodą elektroniczną, należy wykonać wydruk pracy na papierze,
- czytelnie wypełnioną Kartę zgłoszenia oraz RODO (załącznik nr 1)..
- Organizator nie zwraca prac.
VII. Ocena prac i rozstrzygnięcie konkursu
- Zgłoszenia niekompletne lub prace niespełniające powyższych warunków będą dyskwalifikowane.
- Prace spełniające wszystkie powyższe warunki będą oceniane według następujących kryteriów:
- oryginalność i łatwość zapamiętania znaku graficznego,
- oddanie specyfiki i charakteru MSU
- atrakcyjność i walory graficzne,
- czytelność i funkcjonalność.
3.Oceny prac konkursowych i wyboru najlepszej pracy dokona Komisja Konkursowa.
- Przewidziana jest jedna nagroda główna dla zwycięskiego projektu i nagrody pocieszenia dla uczestników konkursu.
- Decyzja Komisji jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
VIII. Ogłoszenie wyników
- Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi 22 grudnia 2023 r.
- Informacja o zwycięskim projekcie zostanie podana na stronie internetowej i Facebook Naszej Szkoły.
- Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia i nazwiska laureata konkursu, a także wszystkich prac konkursowych oraz umieszczenia tych informacji w materiałach reklamowych Organizatora oraz w mediach i Internecie.
Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!
Organizatorzy
Ilona Baran
Monika Maciejewska
Karolina Mucha