Mali polarnicy
Niezaprzeczalnym walorem pracy w grupie jest zwiększenie wiedzy i doświadczeń, w myśl powiedzenia: „co dwie głowy to nie jedna.” Ta forma aktywności dzieci dostarcza bodźców aktywizujących, sprzyja integracji uczestników grupy, rozwija wiarę we własne możliwości, umożliwia wzajemne uczenie się, daje możliwość dzielenia się pomysłami, uczy tolerancji, życzliwości, komunikacji, czy podziału obowiązków.
Podczas pracy w grupie i niesamowitej ciekawości uczniów drugiej klasy, powstały dwa wspaniałe plakaty, będące skarbnicą wiedzy o ukochanych pingwinach.
Chcesz się dowiedzieć co „formacja żółwia” ma wspólnego z pingwinami? Zapytaj drugoklasistę! Odpowie Ci na to i inne pytania związane z najpopularniejszymi zwierzętami „białej krainy”.
Państwo Alina i Czesław Centkiewiczowie byliby dumni z naszych małych „polarników”.