Podsumowanie projektu ,,Math games: play to learn better''

ceryfikat 1.jpg

Niedawno rozpoczynaliśmy naszą przygodę z praojektem „Math games: Play to learn better”, a już dobiegł końca!

Projekt ten był pełen matematycznych niespodzianek! Początek projektu i pierwsze zadania opisaliśmy w poprzednim wpisie. W marcu i kwietniu dzieci uczestniczyły w rozgrywkach matematycznych. Miały do rozwiązania zadanie i musiały stworzyć zagadkę matematyczną dla kolegów i koleżanek ze wskazanego kraju. W maju zostaliśmy podzieleni na 4 grupy. Zerówkowicze mieli za zadanie wykonać grę rzemieśniczą “Craft game.” Nasi najmłodsi uczniowie wykonali ręcznie grę “Kółko-krzyżyk”, której opis został umieszczony w e-booku naszego projektu. Wszystkimi doświadczeniami z naszych działań podzieliliśmy się na platformie eTwinning. 

Mamy nadzieję, że nasi uczniowie, dzięki podejmowanym wyzwaniom są bardziej zmotywowani i pozytywnie nastawieni do edukacji matematycznej, oraz śmielej w przekroczą próg pierwszej klasy:-)

Poniżej przedstawiamy tylko niektóre efekty naszych działań. Miłej lekturyJ

Teacher correspondence:

https://onedrive.live.com/view.aspx...

Game book :

https://www.storyjumper.com/.../GAME-BOOK-FOR-MIXED-TEAMS

Problem challenge:

https://www.storyjumper.com/.../Problem-challenge-book